RAPORT DE EVALUARE
A IMPLEMENTĂRII LEGII NR. 544/2001 ÎN ANUL 2015
Numele autorităţii sau instituţiei publice: COMUNA BOROAIA
INDICATORI |
cod |
RASPUNS |
||
A. Comunicarea din oficiu a anumitor categorii de informaţii |
||||
1.Instituţia dumneavoastră a elaborat şi publicat informaţiile de interes public, din oficiu, potrivit art. 5 din lege, în anul 2015? |
A1 |
DA |
NU |
|
X |
|
|||
2. Lista a fost făcută publică prin: | ||||
a. Afişare la sediul instituţiei |
A2_1 |
X | ||
b. Monitorul Oficial al României | A2_2 | |||
c. Mass-media | A2_3 | |||
d. Publicaţiile proprii | A2_4 | |||
e. Pagina de Internet proprie | A2_5 | |||
3. Instituţia d-voastră a organizat un punct de informare –documentare, potrivit art. 5 , paragraful 4, litera b din Legea 544/2001 şi art. 8, paragraful 1 din Normele Metodologice de aplicare a Legii nr. 544/2001 ? |
A3 |
DA |
NU |
|
X |
||||
4. Numărul de vizitatori (estimativ) ai punctelor de informare – documentare în anul 2015 |
A4 |
- | ||
B. Solicitări înregistrate de informaţii de interes public |
||||
1. Numărul total de solicitări înregistrate, în 2015, departajat pe domenii de interes:(nu include solicitările de informaţii redirecţionate spre soluţionare altor instituţii) |
||||
a.Utilizarea banilor publici (contracte, investiţii, cheltuieli etc) |
B1_1 |
- | ||
b. Modul de îndeplinire a atribuţiilor institutiei publice | B1_2 | - | ||
c. Acte normative, reglementări | B1_3 | - | ||
d. Activitatea liderilor instituţiei | B1_4 | - | ||
e. Informaţii privind modul de aplicare a Legii nr. 544 | B1_5 | - | ||
f. Altele (se precizează care)
|
B1_6 | - | ||
2. Numărul total de solicitări înregistrate, în 2015, departajat după modalitatea de soluţionare a acestora: |
||||
a. Numărul de solicitări înregistrate rezolvate favorabil |
B2_1 |
- | ||
b. Solicitări înregistrate redirecţionate către soluţionare altor instituţii |
B2_2 |
- | ||
c. Numărul de solicitări înregistrate respinse, din motivul: | a) informaţii exceptate |
B2_3 |
- | |
b) informatii inexistente |
B2_4 |
- | ||
c) fără motiv |
B2_5 |
- | ||
d) alte motivaţii (care ?)
|
B2_6 |
- | ||
d. Numărul de solicitări înregistrate respinse, departajat pe domenii de interes: | a) utilizarea banilor publici (contracte, investiţii, cheltuieli etc) |
B2_7 |
- | |
b) modul de îndeplinire a atribuţiilor institutiei publice |
B2_8 |
- | ||
c) acte normative, reglementări |
B2_9 |
- | ||
d) activitatea liderilor instituţiei |
B2_10 |
- | ||
e) informaţii privind modul de aplicare a Legii nr. 544 |
B2_11 |
- | ||
f) altele (se precizează care)
|
B2_12 |
- | ||
3. Numărul total de solicitări înregistrate, în 2015, departajat după tipul solicitantului informaţiilor:
(nu include solicitările de informaţii redirecţionate spre soluţionare altor instituţii) |
||||
a. Numărul de solicitări înregistrate adresate de persoane fizice |
B3_1 |
- | ||
b. Numărul de solicitări înregistrate adresate de persoane juridice |
B3_2 |
- |
||
4. Numărul total de solicitări înregistrate, în 2015, departajat după modalitatea de adresare a solicitării:(nu include solicitările de informaţii redirecţionate spre soluţionare altor instituţii) |
||||
a. pe suport de hârtie |
B4_1 |
- | ||
b. pe suport electronic | B4_2 | - | ||
c. verbal | B4_3 | - | ||
C. Reclamaţii administrative şi plângeri în instanţă | ||||
1. Numărul de reclamaţii administrative la adresa instituţiilor publice în anul 2015 în baza Legii nr.544/2001 | a. rezolvate favorabil reclamantului |
C1_1 |
- | |
b. respinse | C1_2 | - | ||
c. în curs de soluţionare | C1_3 | - | ||
2. Numărul de plângeri în instanţă la adresa instituţiilor publice în anul 2015 în baza Legii nr.544/2001 | a. rezolvate favorabil reclamantului |
C2_1 |
- | |
b. rezolvate în favoarea instituţiei | C2_2 | - | ||
c. pe rol | C2_3 | - | ||
D. Costuri | ||||
1. Costurile totale de funcţionare ale compartimentului (sau persoanelor) însărcinate cu informarea şi relaţiile publice (consumabile) în anul 2015 |
D1 |
- | ||
2. Suma încasată în anul 2015 de instituţie pentru serviciile de copiere a informaţiilor de interes public furnizate |
D2 |
- |